Ledig helg.

Är äntligen ledig en hel helg! Har jobbar tre helger i rad och kommer jobba de två kommande helgerna så denna helg känns dyrbar.
Då passar min man på att åka bort, för att åka skoter med polarna, hur ska jag tolka det..?

Jag och tjejerna har myst i soffan med massa fruktsallad och glass, plus Wild Kids såklart, förstår inte vad vi ska göra nu när säsongen är slut. Tragedi.

Så värst mkt sällskap fick jag inte. En somna i soffan medan hon fingervirkade (fick dra loss garnet från hennes fingrar i sovande tillstånd) och den andra gick upp och somnade i min säng.
Jag var inte sen att följa efter.
I säng innan 21.30 en fredagskväll, partypingla-dagarna är helt klart över kan man lugnt säga.


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Alla tiders fredagsmys!

2013-03-16 @ 15:09:19

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0