Vi överlevde.

Nu har vi klarat av ett 4-års kalas oxå, och vi kom ut levande på andra sidan.
Det såg mörkt ut där ett tag, men på nåt sätt gick det.
De var 13-14 ungar tror jag, de stod inte still så länge att jag kunde räkna dom, i 4-års åldern.
Ljudnivån och stressnivån var HÖG men de hade kul iaf. :)

De fikade, dansade, lekte lekar, fiskade godispåsar och svettades.
Tror det var ett lyckat kalas för alla inblandade.
Nu har Malva fått så mycket leksaker att det börjar likna en leksaksaffär här hemma.
Det finns INGET hon behöver längre!!


Här fixar dom fiskedamms-påsarna.


Malva är kalasklar. Underbara kläder från VarförDärför som finns på Åhlens.


Blåsa ut ljus på tårtan kan hon vid det här lagret.


Malva och Myra rockar loss på dansgolvet.


Här tar Flora, Josefine och Malva en välbehövlig paus från dansandet.


Pustar ut efter kalaset.

Direkt efter kalaset lämnade jag man och barn för att åka in till stan.
Jag hade nämligen en dejt med Cicci för att fixa till mitt hår.
Det hade vuxit sig ca 2,5 meter långt (typ) och jag var såååå less.
Så efter mååånga klipp-klipp med saxen låg det en större norsk skogskatt på golvet under frisörstolen och Cicci plockade fram lite färg.
Det tog några timmar men jag kom ut som en helt ny tjej.
Jag blev sååå nöjd. Tusen tack världens bästa Cicci.
Kände mig 2 kg lättare när jag satte mig i bilen.


Rejält mkt kortare och lite mörkare blev det.


Idag vägrade Flora vakna efter att jag tagit in henne från vagnen, så hon fick sova vidare lite hos mamma.
Mys. ♥


Fick en superfin 30-års present av familjen Kling oxå.
En väska som jag blev störtförälskad i.
Ni som känner mig förstår snabbt varför. :)


You gotta love it!!


♥ ♥ ♥

Nu blir det Irene Huss i tv-soffan. Måste ladda för en intensiv skol-vecka.
Hoppas alla ni där ute har haft en underbar helg.
Ta hand om er och tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack, ja jag älskar klänningen o jo jag är som en sticka så jag får väll äta upp mig lite, hehe.



Vad fin du vart i håret o väskan förstår jag att du föll för. :-)



Ha en fin vecka!



2010-09-27 @ 08:53:21
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Gun Olson

Gud, så fin du är i håret, men så fanns det ju resurser att göra frisyr av, Så roligt det är att se dina underbara kort. ( fast din nya tel. är jag nog måttligt impad av. Kanske avundsjuk?)

2010-10-06 @ 11:19:38

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0