Sanna vänner

Riktiga vänner är få förunnat.
Sånna vänner som alltid finns där, i vått och torrt.
Som stöttar dig, får dig att skratta, pushar dig och som du kan dela allt med.

Jag har några sånna vänner.
En av dom är Johanna.

Några dagar efter min födelsedag fick jag ett stort paket med posten.
Vad nu tänkte jag. Jag har väl inte beställt nåt.
Sen såg jag att det var från Johanna.

Hon och några kompisar driver en firma utanför Jönköping där dom erbjuder fotvård, ansiktsvård, frisör och mkt mkt mer. En riktig liten SPA-avdelning kan man säga. Tiotår.se
Dom säljer en massa bra produkter till hela kroppen. Jag har testat flera saker och gillar allt jag testat hittills.

Och när jag öppnade paketet så vällde det ut en massa saker från deras butik.


Kolla bara va mycket grejer!!

Allt detta fick jag i födelsedagspresent. Jag blev såååå himla glad.
Tusen tack igen Johanna! Love ya!

Det enda dumma med Johanna är att hon bor alldeles för långt bort.
Utanför Jönköping. Suck.
Jag tycker hon ska flytta hit, men hon säger att det blir så långt till jobbet då. :)

Hoppas ni där ute oxå har underbara vänner som gör så här fina saker för er.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Goding!!!!

2010-09-15 @ 00:42:52

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0