No botox for me

Nu när jag fyllde 30 så är det väl absolut på tiden att börja ta hand om sin hud ordentligt.
Min vän Johanna säger att man ska börja med antirynk-kräm vid 25-30 års ålder.
Så jag ligger 5 år back redan och måste börja med en BANG. :)

Har hört mkt bra om Boot no7 så jag beställde lite av deras produkter.
De ska tydligen vara jättebra på att förhindra/förminska rynkor. Grrreat.


Fatta va ung jag kommer att se ut om några veckor? :)

Har hunnit testa mascara-removern, dag & nattkräm och Protect and Perfect beauty serum (ett serum du lägger innan fuktkrämen) och so far I like it very very much.
Om den kommer att trolla bort mina rynkor vet-i-tusan men huden känns mjuk och skön iaf och är inte torr eller fet så vad mer kan man begära. Jag kommer inte se sämre ut iaf, får vi hoppas. :)


Kommentarer
Postat av: A

vad ovant att gå in på en ny bloggsida, man kommer ju gå in fel sååååå många ggr, men det nya blev ju jättebra..Vart blev det du beställde? vill höra utlåtande sen. Kram

2010-09-14 @ 20:05:37

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0