Barn är härliga.

Barn, dessa barn. Vad säger man?

Efter att ha varit med Cicci i lördags, klippt av mig nästan ALLT hår + färgat och slingat de hår som var kvar, kommer jag hem och visar upp min nya frisyr.
Flora pekar, känner och visar direkt att hon såg att det var skillnad.
Mats tyckte det blev jättebra.

Malva sitter och pusslar.
Jag går fram till henne och frågar om hon ser att jag klippt håret. Då vänder hon blicken åt mig och säger:
- Men mamma, va fin du blev. Nu ser du ut som mormor!!

Jaha, vad säger man till det? Kanske inte riktigt det reaktionen jag ville ha.
Alltså min mamma är skitsnygg och så, don´t get me wrong.
Men ändå liksom.
Här kämpar jag med ansiktsmasker och antirynk-krämer och så räckte det med att jag klippte av mig håret och vipps såg jag ut som min egen mamma.

Från 29år till 60år på bara några dagar...
Hjälp.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0