Snön har kommit till stan.

img_0141 (MMS)

Vaknade upp imorse o trodde inte mina ögon. Snön låg vit på backen och jag hör mig själv säga "du skojar!!" Men nä, det var sant. Malva blev såklart överlycklig och Flora stod i fönstret hela morgonen och sa "Nöö Nöö" samtidigt som hon pekade ut. Seriously! Redan?! Jag dör. Nu väntar typ 6 månader av snö-elände o frostskador.  Flickorna gick iaf hela vägen till dagis, pulsande i dikeskanten. De såg så lyckliga ut. Snön gör mig deppig, men deras reaktioner gör mig glad och lite varm i hjärtat.  Mina föräldrar kommer o hälsar på till helgen så jag fick messa dom imorse o säga åt dom att lämna shortsen o foppatofflorna hemma. Här är det vinterdäck, mössa och vantar som gäller. Jippi! Verkligen, jippi.


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Jo det känns bra men väldigt ovant o säga "min man", gamla in nötta "min sambo" ligger fortfarande längst fram på tungan, hihi.



Har nyss kommit hem efter lämning av sonen till skolan och brrr nu har kylan tagit sig ned till oss. Känner mig som en isbit efter 10 min ute och taken ligger frostvita.



Kram på dig o trevlig helg!!

2010-10-15 @ 08:32:09
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Josefin -Happy Days-

O just det, precis så har jag tagit mina bröllopsfoton, med stativ och fjärrutlösare. ;-)

2010-10-15 @ 08:33:46
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0