Finbesök

Nu i veckan har barnens mormor och morfar varit här och hälsat på.
Oj så trevligt det har varit, men oj så fort tiden har gått.
Veckan bara svishade förbi och helt plötsligt stod vi i hallen och vinkade hejdå.
Usch, det borde vara förbjudet att bo så långt från sina barnbarn.

Det var väldigt trevligt att ha dom här iaf.
Mamma har fyllt frysen med underbara läfsor (mjukt tunnbröd), hon har sytt gardiner till Albins rum, pappa har lekt med tjejerna och gått ut och sövt Flora varje dag.
Vi har ätit gott, druckit gott och somnat fort om kvällarna. :)
Tusen tack för allt den här veckan mamma och pappa.
Vi är sååå glada att ni kommer hit och vi önskar bara att tiden kunde gå lite långsammare när ni väl är här.
Jag som dessutom var tvungen att tentaplugga fick inte alls umgås lika mkt som jag önskat.
Tur ni "snart" kommer tillbaka. Jul är väl bara runt hörnet va?


Eftersom man inte får äta i nya soffan så får man sitta på golvet när man är glassugen.


En kväll sjöng vi SingStar så högt så jag trodde grannarna skulle knacka på tillslut och kolla så ingen blev misshandlad. Det kanske inte lät så bra, men kul var det iaf. :)


Mormor passade på att klippa Malvas lugg.
Och självklart klättrade Flora oxå upp på bordet och satte sig. :)


Jag tog pinsamt lite bilder under veckan, skäms på mig!!
Jag vet inte vad som hände, det glömdes bort helt enkelt.
Jättetrist. Men till jul lovar jag att ta fler kort.

Nu ska jag sätta mig och plugga igen. Gör inget annat just nu känns det som.
Ändå fastnar INGET!! Vad är upp med det egentligen?
Varför fastnar ingenting av det jag läser?
Jag har förstått mig på läkemedelsräkningen iaf, tack vare min käre far.
Tack för all hjälp pappa, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig!
Så nu finns det en chans att jag klarar matten, men det andra vetitusan.
Jag får bara ha ett (1) fel på läkemedelsräkningen så det känns som att risken är stor att man slarvar bort sig.
Sen är det ju även Njurfysiologi, Smärtfysiologi, Farmakologi och Vätske- Syra Bas-balansen oxå.
Den tentan smäller av imorgon.
Sen ska jag direkt hem och börja plugga på nästa tenta, som jag skriver på fredag.
De böckerna har jag inte ens öppnat än.
Så jag lär inte vara sysslolös nästa vecka heller, det är ju skönt.........

Håll tummarna för mig imorgon, jag behöver alla tummar jag kan få.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0