Degat.

Mats åkte iväg till jobbet för möte ikväll och då passade tjejerna på att "dega" lite.
Alltså leka med playdo.
Malva hade nog kunnat sitta tills långt in på natten, hon kom helt in i sin egna lilla värld där med sin lera. :)
Flora gjorde sitt bästa för att förstöra för syrran, som vanligt.
Det är en lite jäkelunge det där, men samtidigt är hon så go andra gånger.

Har suttit och pluggat idag. Läst på om njurarna.
Satt och försökte svara på gamla tentafrågor om njurarna.
Suck säger jag bara.
När man inte hittar svaret på frågan i sin kursbok och sitter i timtal (kändes det som) med EN fråga, då är det tungt att plugga.
Bara två veckor kvar oxå så paniken börjar komma så smått.
Har en svacka just nu.
Det känns som att jag läser och läser men inget fastnar, matten vill jag bara grina över och andra kursen (som vi oxå tentar samma vecka) har jag inte ens börjat kolla på än.
Aaaaaaaaaaaa!!

Men nu släpper jag skolan för idag.
Sitter med en kopp te i soffan och njuter av lugnet.
Ute är det mörkt och här inne brinner ljusen och sprider ett jättefint sken.

Mamma och pappa.
Kom ihåg att packa ner varma kläder tills ni kommer, för här är kallt!

Det var ca 1-3 grader imorse när vi gick till dagis och jag trodde jag skulle frysa ihjäl där ett tag.
Hur ska jag klara vintern med -20 grader?


1) Koncentration.
2) Flora diggar att dega.
3) Aj aj aj, inte äta degen!!



Malva poserar med sitt konstverk.


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

TACK!! Japp, vi fixade allt på 7 dagar, otroligt men har man bestämt sig så har man! :-D

2010-10-12 @ 00:10:37
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Josefin -Happy Days-

Förstår nyfikenheten o jag ska försöka att få in lite mer berättelse kring vårt hemliga bröllop o kärleksresa snart. Har bara inte haft tiden mer än några små minuter här o där idag till datorn. O sen vet jag inte riktigt vart jag ska börja, för att göra en lång historia kort. ;-)



Men lugn, det är på gång!



Önska en trevlig kväll!

2010-10-12 @ 19:56:39
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0