Belöning.

img_1728 (MMS)

Efter de senaste veckorna med enbart plugg o slit och inget roligt alls så bestämde jag mig för att jag förtjänar en belöning. Så idag efter veckans 2:a tenta åkte jag in till stan och köpte mig Laila Bagges doft You Rock! Den luktade jättegott i affären, hoppas den luktar lika gott på mig. Den är jag värd känner jag. Nu ska jag inte tänka på skolan mer förrän på söndagkväll, nya kursen börjar ju på måndag så liiite förberedd måste man ju vara. :) Nu tar jag helg. Wohooo!!


Kommentarer
Postat av: elin (elibob)

fick min signerad av laila i sthlm! :D

2010-10-29 @ 15:49:26
Postat av: Amanda

Hur är den doften?

Jag är nyfiken men har vid varenda butikstillfälle glömt sniffa på den. :)

/A

2010-11-08 @ 13:40:46
URL: http://www.blogg.mama.nu/milfarna

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0