Världens bästa Malva

Igår vid middagsbordet började jag av någon anledning sjunga på "Vem kan segla".
När jag kom till raden "vem kan skiljas från vännen sin, utan att fälla tårar" tittade Malva upp på mig och utbrast:
- Nä mamma, nu sjöng du fel!!
Och så började hon sjunga:
"Vem kan segla förutan vind
vem kan ro utan åror
vem kan skiljas från vännen sin
utan att
värma tårna!"

Behöver jag tillägga att jag och Mats höll på att dö av skratt..?
Shit va rolig hon är vår älskade tjej!
Hon förstod dock inte alls vad mamma och pappa skrattade åt. :D


Världens finaste Malva! ♥

Sådan mor sådan dotter.
Jag sjöng allt egna texter till alla låter när jag var liten yngre.
Alice Coopers Poison tex.
Alice sjunger: your lips are venomous poison
Jag däremot sjöng: your lips are better that poison...
Vilken textrad som är bäst är ju en smaksak förstås. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Aha, tack för tipset. Jag ska uppgradera datorn då. :)

2010-11-22 @ 21:21:13
URL: http://mammaanna.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0