Ny tavla i hallen.

För ett tag sen snubblade jag över en sida där en tjej som heter Emma gjorde en massa personliga motiv för stora och små.
Efter att ha klickat runt lite förälskade jag mig i en speciell modell och bestämde mig för att chansa och beställa en.
Fick hem den bara några dagar efter betalning och oj va fin den var!!
Jag är såååå nöjd och skyndade mig ut för att köpa en ram.

Nu har jag ställt den i hallen där den ska bo och jag tycker den är så fin där.
Personlig, enkel och stilren - just how I like it. :)


Albins hemmagjorda troll gör sin fint bredvid tavlan.


(Ännu bättre blir det sen när vi tapetserat om oxå. Lalala)

Om ni oxå vill ha en ny tavla till hemmet så klicka in hos Emma HÄR.
Hon har massa olika motiv och storlekar.
Passa på att beställa nu för då får ni rabatt. :)
Kanske en bra julklapp..?

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Var verkligen jättefin! :-)

2010-11-18 @ 17:30:50
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Anna

Fin tavla! :)

Du, din blogg ser konstig ut i våra datorer. Texten hamnar längst ut till höger bredvid headern. Trodde först det bara var våran bärbara som var konstig men det är lika på våran stationära dator. Har du fått några kommentarer från andra gällande det eller är det bara våra datorer som är knäppa? :)

2010-11-21 @ 10:06:42
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Anna

Vi har internet explorer och upplösningen vete sjutton :)

2010-11-21 @ 19:45:51
URL: http://mammaanna.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0