Första advent

Imorgon är det första advent.
Måste erkänna att jag har inte pyntat så värst mycket.
Är ingen som byter till röda gardiner överallt och sätter fram små tomtar i varje vrå.
Men lite ljusstakar och stjärnor i fönstren har kommit fram iaf.

Och min nya adventsljus... vad-det-nu-heter.
Jag vet inte om man kan kalla just den här modellen för adventsljusstake. Vad säger ni?
Den är i betong (såklart) och står nu så fint på köksbordet.
Är riktigt glad över den, det blev precis så bra som jag tänkt mig.
Ska nog byta ut stenarna mot vita istället, men nu ikväll får det funka bra med de som ligger där.
Frågan är nu bara vad jag ska göra med min fina Cult-ljusstake som jag hade förra året...
Kan man ha två stycken?





Den här fina adventsljusstaken i betong hittar ni inne på Favoritsaker.se
Fast nu när jag kollar efter så ser den ut att vara slut,
men det finns mycket annat fint där inne att kolla på istället. :)


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0