Floris

Idag bjuder jag på Flora-bilder.
Tog ett kort på henne häromdagen som påminde om något jag sett förut.
Och efter lite letande så hittade jag orginalet.
Det är helt sjuuukt att det här är samma tjej!!!
Var tog den där lilla tjejen med den krulliga luggen vägen egentligen?
Hon var ju här alldeles nyss...


Kravlar på bordet här hemma november 2010.


Kravlar på bordet hemma hos mormor & morfar augusti 2009.

Jag försöker plugga psykologi, men det är såååååå seeeeegt.
Gör bara en massa annat hela tiden.
Usch, skärpning Jennie!!


Kommentarer
Postat av: A

hahaha, ja den där bilden kommer frun oxå ihåg =) och JA, vart tog hon vägen :)

2010-11-23 @ 18:35:10
Postat av: Josefin

Ja, det har hänt lite på ett år. Vad galet fort dom små förändras. Här blir det kanske bara nåt mer kilo på vågen och nåt fler grått hårstrå eller början på en rynka på ett år.

2010-11-25 @ 02:21:04
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0