2010-11-11

Tänkte visa er lite bilder från kameran.
Jag vet inte vad som hänt men jag är superdålig på att fota nu för tiden.
Kameran blir bara liggande, jag glömmer bort den.
Nåja, några kort har jag tagit iaf.

Här kommer några:


Malva är helt överlycklig över all snö som kommit. Inte alls lik sin mamma där...


Så här fin var Flora i håret igår när hon kom hem från dagis. Fröken Camilla hade fått fläta.


Jag frågade henne: "kan du skratta så mamma får ta en bild..?" Det här blev resultatet. :)

Nu ska jag strax in till stan och äta middag med min käre man.
Sen hem och plugga psykologi för hela slanten.

Vad gör ni andra en dag som denna?
Här är det förresten -4 grader och ca 5 cm snö...

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Nu är klockan halvsju och Nova,Tilde och jag har just kommit in efter en tur i pulkabacken.Det var kolsvart ute men det tyckte barnen var härligt kul! Kram från oss alla

2010-11-11 @ 18:26:19

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0