Vår lilla prinsessa

Flora är en riktig liten primadonna.
Så fort hon kommer hem från dagis så byter hon om till klänning.
Antingen en av hennes "vanliga" klänningar lr så går hon direkt på prinsessklänningen med rysch-pysch och hela fadderullan.
Oftast assoccierat med klack-skor, diadem/prinsesskrona och en handväska.
Sen klick-klackar hon runt här hemma. Vår lilla prinsessa.


Prinsessan Flora Marie. ♥

Malva har aldrig varit intresserad av kläder så det här är helt nytt för oss.
Malva har alltid tagit på sig det jag lagt fram åt henne och aldrig haft några större åsikter om vad hon vill ha på sig medan Flora väljer kläder själv på morgonen och kan byta om flera gånger om dagen.
Helst ska det vara strumpbyxor med klänning/kjol. :)

Medan tjejerna spenderade eftermiddagen med världens bästa tant Anna igår så passade jag på ett ego-handla lite.
Kom hem med massa saker, endast till mig. Inte en enda leksak lr klädesplagg till tjejerna, minns inte när det hände sist. Det var riktigt kul/skönt att få gå själv på stan och bara strosa runt.
Hittade massa fina träningskläder så nu är jag om möjligt ännu mer taggad.
Kom hem med två par nya träningsbyxor och sju nya träningströjor/linnen.
Det var verkligen välbehövligt, byxorna jag brukar träna i köpte jag när Malva var liten.


Jag som annars bara har svarta träningskläder vågade satsa på lite färg.

För nån vecka sen köpte jag även en fan-va-du-kämpar-på-bra-i-skolan-Jennie present till mig själv. Kände att jag behövde och förtjänade något fint till bara mig själv efter den här hösten som varit tuff.


Det blev en väska, såklart. :) KÄRLEK!!



Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Flora är ju en kopia av dig när du var liten! Bytte kläder 100 gånger om dagen!!!! Snygg väska,nu kan jag ta den som blev över(man kan inte ha hur många som helst)Kram

2012-01-23 @ 22:37:49

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0