Kanske dags för ett inlägg...

... det var ett tag sen.

Den här bloggen är liksom bortprioriterad, jag hinner inte med allt jag skulle vilja och då är det lätt att lämna bloggen åt sitt öde och koncentrera sig på andra saker.
Men här kommer iaf ett litet inlägg precis vid läggdags, så det blir kort. :)
Här är det bra. Jag började nya termin (5/6) och ny kurs i måndags. En jäkla skitkurs känns det som just nu... Men den kanske överraskar, vem vet.
Tjejerna mår bra och trivs så bra på dagis. De leker mer och mer tillsammans utan bråk nu och det är underbart att se tycker mamman i familjen.
Albin häckar mest framför någon typ av skärm nu för tiden men har börjat spela basket. Det verkar han vara en naturbegåvning på och vi peppar och motiverar honom att fortsätta och göra sitt bästa.
Kort inlägg var det ja... Avslutar med några bilder.
Veckans stora händelse. Malva tappade sin första tand i måndags på dagis.

Världens finaste lucia/tärnor.

♥ Min absoluta favoritbild ♥

Flora kastar beundrande blickar på kusin Nova.


Nu ska här plockas fram kvällsfika och roddas ner ungar i sängar.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0