Dyr i drift.

Jag satt och pratade med Flora förut och frågade vad hon önskade sig i julklapp.
- Jag vet inte mamma.
- Men vad vill du att det ska finnas i paketet?
- Ehhh, fina kläder.
- Ja, men om du öppnar paketet och så blir du superduper-glad för du ser att det är en........., försöker jag.
- ...en iPad!!! skriker hon då.

Ja vad ska man säga. 2,5 år gammal och önskar sig en egen Ipad.
Vem av er släktingar vill tinga den julklappen? Och vem köper en till Malva och Albin oxå?
Bara och säga till så bockar jag av det på listan. :D


Flora för några veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: Bror Emil

Jag sökte nytt jobb nyligen, får jag det köper jag en iPad åt Flora... och de övriga.. :-)



Hoppas allt är bra med er, jag skall ringa dig nån syster yster, har några glada besked att meddela. Ha de bäst!

2011-12-04 @ 00:12:27

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0